به فروشگاه وام سیتی دیجی بایل خوش آمدید . امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403

قیمت آیفون 14

تصویر مطلب قیمت آیفون 14

قیمت آیفون 14 چقدر است؟

قیمت آیفون 14 چقدر است؟ همانطور که مستحضر هستید اپل همیشه درحال گسترش محصول خود است. در حال حاضر آیفون 13 پرومکس به عنوان یک موبایل پرطرفدار در دنیا شناخته می شود. البته قبل از موبایل های شرکت اپل سایر برند ها در بازار حکمرانی می کردند. اما در حال حاضر شرکت اپل است که در دنیا حرف اول را می زند. یعنی جدید ترین محصول این شرکت، آیفون 13 پرومکس.

جذابیت سایر برندهای موبایل تا جایی بود که شرکت اپل هنوز محصول جدیدی معرفی نکرده بود. اما اپل با رونمایی از نسل جدید تلفن های همراه خود همه را شگفت زده کرده است. به همین دلیل همه به دنبال قیمت آیفون 14 هستند. در ادامه به معرفی این موبایل خواهیم پرداخت. موبایلی که قرار است در 7 سپتامبر 2022 یا 16 شهریور 1401 رونمایی شود مطمئنا جذاب است.  به منظور کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.


قیمت آیفون 14

شاید برای خریداران و مشتریان قیمت آیفون 14 بسیار مهم و حائز اهمیت باشد. اما مطمئنا همه ی مشتریان اپل اول از همه در مورد طراحی و مشخصات فنی محصولات این شرکت تحقیق می کنند. به طور کلی نباید انتظار خیلی زیادی برای تغییرات در آیفون 14 داشته باشیم. اما مهم ترین خبری که به گوش همه رسیده این است که دیگر خبری از موبایل های مینی نیست. به طور کلی آیفون های جدید در مدل و اندازه های  زیر عرضه می شوند:

  • آیفون 14 که نمایشگر آن 6.1 اینچ است.
  • آیفون 14 مکس که نمایشگر آن 6.7 اینچ است.
  • آیفون 14 پرو که نمایشگر آن 6.1 اینچ است.
  • آیفون 14 پرومکس که نمایشگر آن 6.7 اینچ است.

آیفون 14 پرو

قیمت آیفون 14 با توجه به اینکه به تازگی وارد بازار شده تفاوت چندانی با مدل های قبل خود ندارد. اما بیایم کمی در مورد آیفون 14 بیشتر توضیح دهیم. شاید طراحی این موبایل با نسخه ی 13 تفاوتی نداشته باشد. اما قیمت آن کاملا متفاوت است. به طور کلی پشت این موبایل شیشه ای بوده و فریم آن فلزی است. درون آن یک باتری غیرقابل تعویض قرارداده شده است.

البته هنوز از مشخصات کامل این موبایل سند قطعی و کاملی در دست نیست. که بخواهیم در مورد آن اطلاعات کامل داشته باشیم. اما این موضوع را حدس میزنیم که قیمت آیفون 14 پرو با توجه شایعات نزدیک به 1000 دلار خواهد بود. قطعا در بخش دوربین و سخت افزار موبایل تغییرات جدیدی اعمال خواهد شد. البته تمام این ها حدس و گمان است چرا که باید تا زمان معرفی این محصول به وسیله ی شرکت اپل در انتظار باشیم.


قیمت آیفون 14 پرومکس

تخمین قیمت آیفون 14 پرومکس 1500 دلار است. البته باید تا زمانی که اینم موبایل با بازار بیاید صبر پیشه کنیم. بسیاری از افراد به دنبال خرید این موبایل هستند. آیفون 14 پرومکس قطعا با IOS 16 راهی بازار می شود. خبری خوب این است که آیفون 5 سال پشتیبانی دستگاه خود را انجام می دهد. به طوری بر روی نرم افزار این موبایل کار کردند که تا سال 2027 به راحتی بروزرسانی نرم افزاری قرار گرفته می شود.


مشخصات آیفون 14 پرومکس

افزایش قیمت آیفون 14 کاملا مشهود است. چرا که این موبایل نسبت به نسخه ی قبلی خود دارای بروزرسانی سخت افزاری و نرم افزاری است. این موبایل از تراشه ی بسیار قدرتمند A16 bionic  استفاده می کند. این مسلم است که سرعت این موبایل نسبت به مدل های قبلی خود به دلیل وجود این تراشه بیشتر باشد. حداقل تا دوسال هیچ موبایلی نمی تواند اپل 14 پرومکس را به چالش بکشد. چرا که از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری بسیار قدرتمند است.


قیمت آیفون 14 براساس مدل

آیفون 14: 799 دلار.

قیمت تخمینی آیفون 14 مکس  899 دلار است.

آیفون 14 پرو به صورت تقریبی 1000 دلار خواهد بود.


سخن پایانی

شاید قیمت آیفون 14 تا روز موعود و معرفی به وسیله ی شرکت اپل بالا و پایین داشته باشد. در واقع تمامی قیمت های ارائه شده بر پایه ی حدس و تخمین است. به همین دلیل پیشنهاد می گردد که تا زمان ارائه ی این موبایل به وسیله ی شرکت اپل تحقیقات گسترده ی خود را کنار بگذارید. مسلما اطلاعات اصلی و قطعی بعد از انتشار به وسیله ی شرکت اپل به شما داده می شود. بنابراین قیمت آیفون 14 تا 14 پرومکس زمانی مشخص می شود که این شرکت رقم های اصلی خود را اعلام کند. مسلما به دلیل ارزش ریال نسبت به دلار قیمت این موبایل مانند سایر مدل های اپل گران خواهد بود.

در حال حاضر آیفون 13 پرومکس در جهان حرف اول را زده و این موبایل دست بسیاری از سلبریتی ها و افراد مهم دیده می شود. به همین دلیل قطعا این گوشی بعد از انتشار و عرضه در بازار مانند نسخه های قبلی آیفون در دست افراد مهم جهان قابل رویت خواهد بود. چرا که بهترین نسخه از تلفن همراه را شرکت اپل معرفی می کند. در نظر داشته باشید که بهترین خدمات پس از فروش را از این شرکت خواهید گرفت. و لذت استفاده از آخرین تکنولوژی را خواهید برد.

نظرات